יום שישי, 30 בדצמבר 2011

מי מלמד את הילדים שלכם בסדנת המתמטיקה?


מי מלמד את הילדים שלכם לאחר שעות הלימודים בסדנת המתמטיקה?

שלמה יונה מלמד בסדנת המתמטיקה בבית הספר עמל בכפר יונה את קבוצת תלמידים מכיתות ה' ו-ו' שנבחרו על ידי רכזות המתמטיקה בבית הספר וכן תלמידים נוספים (אפילו מכיתות אחרות) שמעוניינים ללמוד, להרחיב ולהעמיק. התלמידים מגיעים מתוך בחירה. ההוראה בהתנדבות מלאה ולאחר סיום יום הלימודים. 


אני תושב כפר יונה. שלושת ילדיי לומדים במערכת החינוך בכפר יונה. לפרנסתי אני מפתח אלגוריתמים ותוכנה בחברת אאוטבריין. השכלתי האקדמית היא במדעי המחשב (תואר שני בבלשנות חישובית) ובהנדסת מחשבים ותוכנה (תואר ראשון) ויש לי גם תעודת הוראה במתמטיקה. מעת לעת ולפי יכולתי אני מלמד מתמטיקה בהתנדבות בבתי ספר יסודיים ועל יסודיים, מדריך הורים כיצד לעזור לילדיהם בשעורי הבית ומעביר סדנאות להורים לילדים בגיל הגן בנושא אוריינות מתמטית. בכל הקשור להוראה אני נהנה מייעוץ מהשורה הראשונה מאשתי, מיכל, שמרכזת את לימודי המתמטיקה בתיכון איש שלום בכפר יונה ומהמורה הוותיקה, מחברת ספרי עיון בחינוך וחומרי לימוד  תלמה גביש שנמנית עם מייסדי  העמותה הישראלית לקידום החינוך המתמטי לכול שבה גם אני חבר.


המורה,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה